środa, 10 października 2018

Zielnik





















Dziś przedstawiam Wam mój wakacyjny projekt...

 czyli zielnik nieprofesjonalny :-)

Pierwszy zielnik dla dziecka, 

w rustykalnym i minimalistycznym klimacie.

Album posiada aż 30 białych i kremowych kart oraz 3 ozdobne przekładki.

 Uzupełnianie zielnika rozpoczęliśmy od roślin polnych 

zebranych podczas letnich spacerów. 

Ponieważ nasz zielnik ma być całoroczny, 

to zamierzamy go wzbogacić teraz o jesienne liście.
  
Zestaw małego botanika 

(klasyczna drewniana prasa do roślin oraz lupa) 

okazał się bardzo pomocny przy tworzeniu naszego albumu,

 jak również przy odkrywaniu cudów natury ;-)

 Zamysłem tego zielnika było przede wszystkim kreatywne

spędzenie wspólnie czasu z dzieckiem.


 Polecam serdecznie

Kinga Janiec 

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten pomysł na zielnik! Moja córeczka robiła zielnik w tym roku, ale wymyśliłyśmy coś prostszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć 😉
      Mam nadzieję, że przy tworzeniu zielnika spędziłyście fajny czas razem. Pozdrawiam ☺️

      Usuń