środa, 28 listopada 2018

Kalendarz adwentowy w ramie DIY



Pomysł na kalendarz adwentowy w formie obrazu 

wpadł mi do głowy jeszcze w zeszłym roku :-) 

Wiedziałam, że muszę ten projekt zrealizować do końca,

a najważniejszą jego częścią będzie stara złota rama.

Zdobycie jej, okazało się być najtrudniejszym wyzwaniem...

 Jednak gdy już miałam ramę, która odpowiadała moim potrzebom 

mogłam przystąpić do działania ;-)  

Do zrobienia kalendarza użyłam również:

- sklejki w odpowiednim rozmiarze,
- czarniej kredowej farby,
- wałeczka,
- drewnianych klamerek, 
- papierowych torebek,
- naklejek z cyferkami, 
- białej kredy,
- pistoletu z klejem na gorąco.

Po zdemontowaniu obrazu mieszczącego się w ramie

 zabrałam się za malowanie sklejki. 

Była to moja pierwsza przygoda z "tablicówką" 

i z pewnością nie ostatnia... jestem nią zachwycona ;-)





Po dwukrotnym wymalowaniu sklejki, nabrała ona 

jednolitego czarnego koloru i można ją było oprawić w ramę...


Następnie za pomocą kleju na gorąco przykleiłam do tablicy 

drewniane klamerki (po ich wcześniejszym rozplanowaniu 

i uwzględnieniu rozmiaru torebek).



Najprzyjemniejsza część pracy przy kalendarzu? 

Wypełnienie małych torebeczek drobnymi upominkami w postaci:

 słodyczy, świątecznych stempelków i zawieszek, ozdób do włosów.

Nie mogło również zabraknąć karnecików z zadaniami ;-)

Jeszcze naklejki z cyferkami i kalendarz adwentowy gotowy! 


Mam nadzieję, że ten mini kurs DIY będzie dla Was inspiracją. 

Koniecznie zapraszam Was do zobaczenia efektu końcowego 

mojego kalendarza adwentowego w złotej ramie

Dajcie znać jak wrażenia ;-)

Serdeczności

Kinga Janiec


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz